N1 ANDOAIN A15

“Gipuzkoako Foru Aldundiak Bazkardoko bihurguneei buruz egindako proposamenak ez du A-15 eta N-1 errepideen arteko lotura konpontzen, ezta hobetzen ere”

Jon Ander Ubeda 2022ko irailaren 16a

Proiektuari alegazioak aurkezteko prozesua amaitu ondoren egin ditu adierazpen horiek Juan Carlos Cano Aristoy Gipuzkoako Batzar Nagusietako PPren bozeramaileak. 16 urtez zinegotzi aritu da Andoainen, azkena 2007-2011 agintaldian. Indarrean dauden Hiri Antolamendu Orokorraren Plan Orokorrean parte hartu zuen.

 

Cano Aristoyren ustez, “gure lurraldeko bide-azpiegituren puntu beltz garrantzitsuenaz eta konplexuenaz hitz egiten ari gara, eta, foru-proposamenarekin, ez da segurtasuna handitzen lotura horretan, eta ez da amaituko auto-ilarekin. Proiektu honen bidez, N-1 eta A-15 errepideen trazadurek Andoainen sortzen duten banaketari eta harresiari eutsiko zaio”.

PPko bozeramaileak defendatu du N-1 errepidea egungo trazaduratik mugitu behar dela, eta, horregatik, kontuan hartu beharko litzatekeela 2011ko proiektuan jasotako aurreko proposamena, bide hori mendebalderantz mugitzea defendatzen zuena: “Guztiaren gainetik, andoaindarren ongizatea nagusitu behar da, eta, horretarako, egungo N-1 errepideko lursailak besterenganatu behar dira, herritarrek berreskura ditzaten. Horri esker, Oria ibaiaren ibar osoa udalerriaren hiri-trazaduran sar daiteke”.

AIURRI hedabideak eskualdeko nortasun hitzak jaso eta zabaltzen ditu. Harpidedun eginda, tokiko albisteak euskaraz lantzen dituen komunikabidea babestuko duzu.
Egin AIURRIkide!