Doako zerbitzua da, eta aurretik hitzordua eskatuta, zuzeneko arreta pertsonalizatua eskaintzen du. Amasa-Villabonako edozein herritar joan daiteke bertara kontsumo arloan arazo edo zalantzaren bat duenean eta kontsumitzaile edota azken erabiltzaile gisa (hau da, ondasunak erosi edota zerbitzuak erabiltzean azken erabiltzaile gisa egiten badu, eta ez ekoizpen, merkaturatze edo zerbitzuak eskaintzeko edozein prozesutan txertatzeko erosten edo erabiltzen baditu).
Betebeharrak eta zerbitzuak:
- Informazioa eta aholkularitza
- Kontsumitzaileen eta erabiltzaileen interesak babestea
- Prestakuntza
- Kontsulta arreta
- Gatazkan dauden aldeen arteko bitartekaritza
- Kexen, salaketen eta erreklamazioen kudeaketa
Tolosaldeko Kontsumitzailearen Informaziorako Udal Bulegoa
Arduraduna: Ainhoa Orrantia
- Helbidea: Villabonako Udala Errebote Plaza z.g.
- Telefonoa: 616 64 78 35
- Posta elektronikoa: kontsumoa@tolosaldea.eus
Herritarrentzako harrera ordutegia:A Asteartea 09:00–13:00 eta 14:00–18:00
(aurrez hitzordua eskatuta behar da)